måndag 8 september 2014

REA FYND...

...tänkte visa några reafynd som jag nyss har gjort...den här kavaj/jackan hittade jag för 75 kr på Indiska, halva reapriset...jätteskön var den och den kan man ha till jeans eller andra byxor också...användbar med andra ord ;)...

...ni ser ju att den passar perfekt till kjolen som jag köpte på HM i somras...exakt samma färg !!...den var så billig att jag köpte en svart också...50 kr var priset!!...

...snygg detalj på ärmen ;)...

...till alltsammans tänkte jag ha dom här stövlarna som är ett par år gamla och passar bra till...kan ju bli lite för mycket blått kanske, men då tänkte jag bryta av med ett par svarta stövlar och svarta strumpor...

...den här stora shopping väskan köpte jag för 99 kr på New Yorker...blir ju mycket fransar i höst också ;)...

...ett till fynd från Indiska....armband för 19 kr...enkelt och fint tycker jag ;)...

...med denna ros från vår trädgård önskar jag er en fin start på nya september veckan....och tack för att ni vill lämna  kommentarer på min enkla blogg....det är såå roligt ska ni veta ;))

Må så gott och sköt om er !!

Kram Bia 

21 kommentarer:

  1. Det piggar alltid upp med lite nya kläder :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Kul med fynd och jaf yndade jag med på Insiskan, fast det var i en skrällig orange istället

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  3. Fyndat som vanligt ser jag...........jättefina plagg och till riktigt bra priser.
    Jag hade mycket i den blå färgen när jag var yngre, men nu ser jag ut som ett lik när jag tar på mig något blått!

    Du har en underbar blogg och du skriver roligt, fint och vackert!
    En mycket fin och trogen bloggvän är du.
    Så det så.......................

    Ang. färgen så säljer vi den hos Hemlyckan, bra va?
    Den är faktiskt underbar och lätt att måla med.
    Min man har ju målat måååånga möbler och saker i flera år och han är väldigt kräsen när det gäller färg ska du veta, han är supernöjd!
    Trodde jag aldrig han kunde bli....hi...hi........

    Färgen säljs ju bara genom Webbutiker och inte ute i handeln.
    Vi säljer den i butiken och givetvis kan vi skicka färg till dig om du önskar!
    Hör bara av dig.
    Kika gärna in på www.hemlyckan.com så ser du priser, kulörerna osv.

    Ha det gott,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt och vilken tur du hade att det passade så bra ihop
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Snyggt, ta allt blått på dig samtidigt. Det
    är ju superläckert att du har blå stövlar också!
    Har sett att det är mycket fransar, så snyggt.
    Hugo hade virus, han är bättre idag.
    Stor kram/AM

    SvaraRadera
  6. Härmed tillkännager jag att jag är tillbaka i bloggvärlden igen, det tog nästan fem månader att ladda om batterierna:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  7. Blått är flott och du kommer bli heltjusig i den outfiten!
    Önskar dig en fin vecka!
    kram M.E

    SvaraRadera
  8. Snygga fynd och blått funkar alltid!
    Ha en fortsatt skön vecka...
    Kram, Titti

    SvaraRadera
  9. Du är fantastisk på att hitta de billiga guldkornen. Det ser tjusigt ut. Din ros är fantastiskt vacker. Våran ros, som doftade fantastiskt, har någon larv eller vad det nu är, ätit upp :(
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  10. Roligt när man kan fynda lite. Rosen var verkligen helt fantastisk.
    Fin dag till dig
    KRam
    Annie

    SvaraRadera
  11. Superfyndaren! Jättesnyggt!

    Önskar dig en fin vecka! :)
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  12. Men vad du fyndar!
    Vacker ros!

    Idag gäspar man bara... kan bero på det trista vädret!

    Ha de gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  13. Hej Bia! Vad roligt att ordna loppis och vilken söt katt :) Du har det så fint i torpet! Jag tycker också om att handla på indiska, de har mycket fint. Jag hinner inte läsa bloggar lika mycket nu när jag har startat mitt företag och försöker få in pengar att leva på, men jag tycker det är så roligt att få läsa många inlägg på en gång när jag kikar in. Kram!!!

    SvaraRadera
  14. Jag älskar att fynda!!! Det är ju nästan gratis hihi...
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  15. Snygga kombinationer och du lyckas verkligen att hitta fynd som stämmer samman, till kanonpriser. Du är en hejare på det här

    Själv jobbar jag mycket just nu, men skulle vilja hitta ett par boots lite snabbt. Hej och hå

    Kram Lissen

    SvaraRadera
  16. Vad mycket snyggt, just armbandet ska jag kolla om de har på min Indiska också ;) Det finns ju en hel del bra fynd att göra nu på reaslutspurten. Ja jag kom som sagt alldeles nyss tillbaka till bloggen blev väl lite inspirerad igen att börja efter bloggträffen som var här i Enköping förra helgen får hoppas det håller i sig nu ;) anledningen att jag slutade var väl att jag tycker det tar mycket tid även om det är roligt men man får väl hejda sig lite och kanske inte allti behöver göra inlägg varje dag om inte ork och tid finns där, det får duga ändå - alla bloggar ju inte varje dag.

    kram Ullis

    SvaraRadera
  17. Vilka fina fynd du har gjort . Roligt att du gillar det jag gjort. Ha en riktigt fin onsdag. Kram Titti

    SvaraRadera
  18. Oj, vad du fyndar!!! =)
    och vad mycket fint ni hade med på loppisen i förra
    inlägget...hade jag gärna varit med fyndat!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  19. Rea gillas :) Och du blått är flott!!! Kram Anna

    SvaraRadera
  20. Vad mycket fint du fyndar på rea jämt! Jag gillade de där blå stövlarna också :-).

    Här var det också riktigt tråkigt väder i helgen, det var så grått och trist och så regnade det en hel del. Det blev inte att vi var ute så mycket, hoppas det blir bättre väder i helgen :-).

    Ha en fortsatt fin vecka!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  21. Låter kul med stan. Jag är ledig idag och
    har varit och handlat. Och i vår lilla by hade
    det dykt upp en antikbutik!! Jag knallade in
    och hittade en tavla så stor så den gick inte
    in i bilen, maken lär bli vansinnig...hehe
    Men jag får den hemkörd, kanske blir jättefult.
    Kramar/AM

    SvaraRadera