måndag 9 juli 2012

Ett fynd


Jag har köpt en jacka till fyndpris, den hade kostat 649 kr, den kostade nu 299 kr, bra pris tyckte jag. När jag kom till kassan kostade den 199 kr. Vaa!...I like!


Solen lyser med sin frånvaro hos oss idag, men här lyser lyktor som jag hängt upp på ett drivved , som jag hittade på stranden. Har jag berättat att torpet ligger nära havet ? Vi går ner dit på några minuter, så det är härligt när det är varmt o soligt. Även höst, vinter o vår förstås. Jag gillar alla årstider.

Har ni det bra där ute? Har ni börjat er semester?

Kram på Er!


2 kommentarer:

  1. Va? det kan man kalla fynd! Snygg!
    Å jättefint med lyktorna på drivveden, en idé som jag ska spara!

    Hoppas du har det gott!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilket superfynd!!

    Fint med lyktorna
    Kram Rosa

    SvaraRadera