måndag 25 juni 2012


Kuddar
Kom till stan för några timmar sedan, och är nu ganska trött. Snart tänker jag krypa till kojs.  Så vad passar väl bättre än några kuddar att visa.


Midsommar är nu över och vi hade väldigt roligt. Vi hade knytkalas så det blev mycket sill o lax ,sallad, köttbullar, rostbiff o potatissallad m.m. Det var jäättegott alltsammans. Vädret var bra, sol o 17 grader på kvällen. Inget att klaga på. 



Kuddar på fårskinn på bänken i hallen.
Nää..nu måste jag sluta för den här gången (jääsp) Nu går jag o knyter mej.

God natt!! 

4 kommentarer:

  1. vad många fina kuddar du hade där..Låter som en härlig Midsommar
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Så fina kuddar! Jag gillar verkligen kuddar med text på. Visst är väl ändå midsommar en av de bästa högtiderna ändå.
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Trivsamt och fint, med dom olika kuddarna, soffan på övre bilden och ser också en fin tapet därbakom.

    Midsommar så härlig, jag tog cykletur med sällskap till Uvberget i det underbara vädret. Mycket gott har jag ätit också.

    Sov gott!

    SvaraRadera
  4. I read your blog on daily basis. This is really great and informative post. Thanks for sharing.
    kuddar fårskinn

    SvaraRadera